הכנה להנקה בהריון

נגה שכטר. דולה ומדריכת הנקה
איתך במסע הלידה שלך

הכנה להנקה בהריון

כמדריכת הנקה אני מאמינה שיש יתרון עצום להדרכה כבר בשלב ההריון. הנקה יכולה להיות אינטואיטיבית ופשוטה אם מגיעים עם ידע מוקדם. לעיתים קרובות נשים חוות תסכול כי במציאות הדברים לא תמיד פשוטים כל כך, והעייפות או האתגרים משבשים את התהליך הטבעי. במפגש אחד תוכלי ללמוד איך למקסם את סיכויי ההצלחה שלך, ולוודא מבעוד מועד איך להתמודד עם כל קושי שעלול לצוץ.

הכנה להנקה בהריון

להנקה חשיבות משמעותית בהיבט הפיזי, כאשר הקולוסטרום, החלב הראשוני, מותאם במדויק לתינוק בן יומו. הוא מרפד את דפנות המעיים ומעודד את פעולתם. הוא מעודד פינוי של בילירובין, אשר הצטברותו בגוף גורמת לצהבת ילודים. הקולוסטרום גם עשיר בתאי דם לבנים אשר משמידים נגיפים וחיידקים ומעשיר את המיקרוביום המסייע למערכת החיסון להתמודד עם החשיפה לעולם שמחוץ לרחם. להנקה עוד יתרונות רבים אותם נפרט במהלך המפגש.

בהיבט הרגשי ההנקה מסייעת לקשר שבין התינוק לאימו על ידי שימוש בכל חושיו. מגע של עור לעור בזמן ההנקה מעמיקה את תחושת הנינוחות של התינוק ומאפשר הקלה מיידית לכאב, מתח וכמובן רעב. תחושת הבטחון שאימו מספקת לו נחרטת בליבו לנצח.

אמהות רבות לא ראו מקרוב איך תינוק יונק, ולא תמיד הן יודעות למה לצפות, או איך להתכונן. אחרי הלידה אמהות רבות מוצפות ועייפות והן פחות פנויות ללמוד או לזהות את הניואנסים הקטנים מבעוד מועד.

במפגש ההכנה להנקה אצלי בקליניקה, עוד בשלב ההריון, אלמד אותך כיצד לצלוח את הימים הראשונים שלאחר הלידה, למה תינוקך מצפה, איך תזהי סימני רעב ושובע, איך לזהות מצבים אשר מצריכים סיוע ועוד.

דילוג לתוכן